Veel gestelde vragen

Heb je vragen? Bekijk onze veel gestelde vragen. Staat je antwoord er niet tussen? Bel of mail ons gerust, dan helpen we je erg graag verder.

Levering

De gemiddelde levertijd is 1-2 werkdagen. Van maandag t/m vrijdag, vóór 15:00 uur besteld = dezelfde dag verstuurd. Zaterdag vóór 11:00 uur besteld = dezelfde dag verstuurd. Op zondag worden er geen bestellingen verwerkt. Afhankelijk van de drukte versturen wij op werkdagen soms ook bestellingen die binnenkomen ná 15:00 uur.

Gratis zending voor alle bestellingen vanaf € 100,- Nederland
Gratis zending voor alle bestellingen vanaf € 150,- Belgie / Duitsland
Pakketten tarief: € 7,50 (Nederland) en € 12,50 (Belgie / Duitsland)
Brievenbuspost: € 4,95 (Nederland) en € 12,50 (Belgie / Duitsland)

Ja. Alles wat online staat in onze webshop is leverbaar uit eigen voorraad. Wij beloven op deze manier een snelle levering.

Bestellen

Omdat wij per bestelling meer kosten betalen dan alleen de verzendkosten. Denk aan verpakkingskosten, transactiekosten en kosten voor het verzekeren van pakketten tijdens vervoer. Doordat wij werken met lage marges kunnen we bestellingen onder de €15,- niet meer verwerken.

Uiteraard. Op nieuwe producten hanteren wij de wettelijk bepaalde fabrieksgarantie. Alle benodigde service gaat via ons. Wij verwijzen klanten niet door naar de fabrikant. Producten in de Outlet worden verkocht met 30 dagen garantie zonder fabrieksgarantie.

Nee. Vanaf 2022 hebben wij besloten uitsluitend te werken met producten uit eigen voorraad.

In de Outlet rubriek hebben wij verschillende soorten deals. Je leest hieronder welke:

Outlet deals zijn nieuwe producten met slechts doosschade. De (binnen)verpakkingen zijn ongeopend.
Retourdeals zijn nieuwe geretourneerde producten die niet zijn gebruikt maar slechts uitgepakt.
Tweedehands zijn gebruikte producten met mogelijk (lichte) gebruikerssporen.

Winkel

Sinds mei 2025 hebben wij een opslagruimte mét een showroom verdieping in het industrieterein van Hoogeveen aan de Buitenvaart.

Ja, afhalen is dagelijks mogelijk op afspraak. Neem telefonisch contact op of stuur een whatsapp bericht.

TIP: Wil je een artikel ophalen die bijna is uitverkocht ? Bestel dan vooraf in de webshop om teleurstellingen te voorkomen. Vermeld bij de bestelling dat je wilt afhalen. Wij kunnen namelijk géén producten reserveren.

Nee, wij hebben geen demokasten waar producten beluisterd kunnen worden. Bovendien klinken producten in een demokast ook anders dan in de auto.

Nee, wij bieden géen inbouwdiensten aan. Onze focus ligt op online retail.

Nee, wij bieden geen reparatie diensten aan. De bij ons gekochte nieuwe artikelen die vallen onder de garantieperiode zijn een uitzondering en worden voor reparatie aangeboden bij de fabrikant of de technische afdeling van de distributeur.

Inruilen

Nee. Sinds juli 2023 hebben wij besloten om geen gebruikte car audio van particulieren meer in te ruilen. 

1