Veel gestelde vragen

Heb je vragen? Bekijk onze veel gestelde vragen. Staat je antwoord er niet tussen? Bel of mail ons gerust, dan helpen we je erg graag verder.

Levering

De gemiddelde levertijd is 1 tot 2 werkdagen. Van maandag t/m vrijdag, vóór 15:00 uur besteld = dezelfde dag verstuurd. Op zaterdag worden alle bestellingen vóór 13:00 uur, dezelfde dag nog afgehandeld. Op zondag worden er geen bestellingen verwerkt.  

Gratis zending voor alle bestellingen vanaf € 100,- Nederland
Gratis zending voor alle bestellingen vanaf € 125,- Belgie / Duitsland
Pakketten tarief: € 7,50 (Nederland) en € 9,90 (Belgie / Duitsland)
Brievenbuspost: € 4,95 (Nederland) en € 9,90 (Belgie / Duitsland)

Ja. Alles wat online staat in onze webshop is leverbaar uit eigen voorraad. Wij beloven op deze manier een snelle levering.

Bestellen

Omdat wij per bestelling meer kosten betalen dan alleen de verzendkosten. Denk aan verpakkingskosten, transactiekosten en kosten voor het verzekeren van pakketten tijdens vervoer.

Nee. Vanaf 2022 hebben wij besloten uitsluitend te werken met producten uit eigen voorraad.

In de Outlet rubriek hebben wij verschillende soorten deals. Je leest hieronder welke:

Outlet deals zijn nieuwe producten met slechts doosschade. De (binnen)verpakkingen zijn ongeopend.
Retourdeals zijn nieuwe geretourneerde producten die niet zijn gebruikt maar slechts uitgepakt.
Tweedehands zijn gebruikte producten met mogelijk (lichte) gebruikerssporen.

Uiteraard. Op nieuwe producten hanteren wij de wettelijk bepaalde fabrieksgarantie. Alle benodigde service gaat via ons. Wij verwijzen klanten niet door naar de fabrikant. Producten in de Outlet worden verkocht met 30 dagen garantie zonder fabrieksgarantie.

Inruilen

Nee. Sinds juli 2023 hebben wij besloten om geen gebruikte car audio van particulieren meer in te ruilen. 

Winkel

Nee, wij hebben geen winkel. Wij maken gebruik van een opslagplaats zónder showroom. Op deze manier kunnen wij kosten onderdrukken en fantastische producten leveren tegen lage prijzen. 

Nee, wij bieden geen reparatie diensten aan. De bij ons gekochte nieuwe artikelen die vallen onder de garantieperiode zijn een uitzondering en worden voor reparatie aangeboden bij de fabrikant of de technische afdeling van de distributeur.

1